Кошик
879 відгуків
УВАГА! ЗАТРИМКИ ! КОМПЛАЕКТАЦІЯ ЗАМВОЛЕНЬ 2-3 ДНІ!ОРИМАТИ 100 ГРН
+380 (63) 139-54-94
Товар на складах у Києві, Одесі, Харкові. Уточнюйте, Київ, Україна
Кошик
BonaDecor - З нами красивіше!

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Meest ПОШТАУвага!!! Увага!!! Увага !!! Увага!!! Пільгова Доставка тільки по Безпечній Покупці із захистом від PromUa або оплатою на розрахунковий рахунок або карту магазину! А також Пільгова доставка тільки на Товар до 10 кг об'ємний або фактична вага і довжиною до 60 см Накладною - Оплата при отриманні відправляємо тільки Новою поштою! ДОСТАВКА ВІД 100 ГРН
  • Магазини RozetkaУвага!!! Увага!!! Увага!!! БЕЗКОШТОВНА Доставка тільки по Безпечній Покупці ПРОМ ОПЛАТА із захистом від PromUa або оплатою на розрахунковий рахунок або карту магазину ! Увага!!! Пільгова Доставка тільки по Безпечній Покупці із захистом від PromUa або оплатою на розрахунковий рахунок або карту магазину! А також Пільгова доставка тільки на Товар до 10 кг об'ємний або фактична вага і довжиною до 60 см Наложкою - Оплата при отриманні відправляємо тільки Новою поштою! ДОСТАВКА ВІД 100 ГРН
  • УкрпоштаУвага!!! Увага!!! Увага !!! Накладною - Оплата при отриманні відправляємо тільки Новою поштою! ДОСТАВКА ВІД 100 ГРН
  • Нова ПоштаВсі замовлення відправляємо з оплатою при отриманні з авансом 200 грн . Замовлення від 1000 грн аванс 20%

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Безготівковий розрахунок на рахунок ФОП. З виставленням рахунку та документами. Ми не платники ПДВ !!! ФОП 2яОплата Готівкою можлива тільки при виборі доставки Самовивіз.
  • Оплата на карту
  • Оплата при отриманні. УВАГА! ПЕРЕДОПЛАТА 200 ГРН !

Гарантія:

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості
Згідно із Законом Про захист прав споживачів.

Повний текст за посиланням http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

Статтею 9 чинного Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.

Доставка здійснюється Безкоштовно на Пункт видачі Розетка ,
Та за спец тарифом Укрпошта, Міст Експрес

Увага!!! Пільгова Доставка тільки по Безпечній Покупці із захистом від PromUa або оплатою на розрахунковий рахунок або карту магазину!

А також Пільгова доставка тільки на Товар до 10 кг об'ємний або фактична вага і довжиною до 60 см

Післяплатою - Оплата при отриманні відправляємо тільки новою поштою за авансом 200 грн !!! За тарифами нової пошти в середньому 100+ грн + комісія за переказ грошей 

Шановні покупці! Наш магазин здійснює доставку післяплатою і при цьому несе збитки за пересилання товарів, якщо посилка не забрана, будь ласка, робіть покупки усвідомлено. Товари без браку і пошкоджень через "передумав" і "не підійшло" повертаються за рахунок покупця. Людей, які зробили замовлення і не забрали його ми змушені заносити до "чорного списку" без можливості подальшого обслуговування в нашому магазині! Дякуємо за розуміння!!!

УВАГА! Прочитайте обов'язково, якщо замовляєте посуд або будь-які предмети, що б'ються!

Крихкий товар відправляється в коробки нової пошти, інакше страховка від пошкодження не надається. Враховуйте цей момент!
УВАГА! Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника! Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику Нової Пошти і повідомити нам номер цього Акту і кількість пошкодженого товару. 

     ТОВАР ПІДЛЯГАЄ ОБМІНУ ТІЛЬКИ У ВИПАДІ СОСТАВЛЕННЯ АКТА (Акт з кількістю пошкодженого товару). Номер Акта Вам необхідно повідомити менеджеру по телефону або вислати нам на e-mail moidodir4ic@gmail.com

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner