Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Приймання товару та Претензії Приймання товару Покупцем за кількістю, асортиментом, а також наявністю фабричного браку здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання. У разі виявлення невідповідності товару Замовленню, Покупець складає Акт рекламації про встановлену розбіжність або наявність фабричного браку і повідомляє свого менеджера. Термін розгляду претензії - 14 (чотирнадцять) днів з моменту її отримання. Компанія Бона Декор залишає за собою право відмовитися приймати брак у випадках: якщо покупець придбав знижений у ціні (акційний) товар, за наявності у клієнта "ВІП" знижки, за наявності на коробці (упаковці) або безпосередньо на самому товарі цінників або іншого маркування Покупця, при порушенні цілісності пакування, втраті товарного вигляду з вини Покупця, на коробках є написи "брак", "повернення", "бій" або будь-які інші написи, є сліди тривалого зберігання товару, у випадку порушення Покупцем строків подачі притензії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.